07/02/2025

Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Giurgiu anunta toate persoanele interesate faptul ca, in conformitate cu prevederile OUG nr. 41 din 28 iunie 2016
privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, adresa de e-mail pusa la dispozitie pentru transmiterea copiei, in format electronic, dupa cartea de identitate este: ajofm@gr.anofm.ro

 

Potrivit art. 2 din OUG nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

 

“(1) Instituţiile publice şi organele de specialitate ale administraţiei publice centrale care solicită copia în format fizic pe hârtie după actul de identitate drept condiţie pentru furnizarea unui serviciu public sunt obligate să accepte copia în format electronic după cartea de identitate, transmisă prin e-mail, asigurând condiţiile prevăzute de reglementările legale privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal.
(2) În termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, toate instituţiile publice şi organele de specialitate ale administraţiei publice centrale au obligaţia să publice o adresă de e-mail pentru primirea în format electronic a copiei după cartea de identitate, pe punctul de contact unic electronic şi pe pagina proprie de internet.”