MOLDOVA rămâne fără autostrăzi.

DEPUTAT PSD DE GIURGIU – MARIAN MINA

MOLDOVA rămâne fără #autostrăzi. Din 900 de kilometri pe care administrația progresistă îi visează în proiecțiile realizate pentru viitor, nu fac nimic. Dacă până acum, măcar pe hârtie, MOLDOVA era traversată de autostrăzi și drumuri expres, de această dată ministrul Drulă alocă 600 km de #vise în TRANSILVANIA și 20 km în Moldova. Transilvania urmează să aibă o #centură ocolitoare pentru toată regiunea, în vreme ce moldovenii vor beneficia doar de cei 20 km care înconjoară BACĂUL. Aceste previziuni habarniste condamnă MOLDOVA la #subdezvoltare pentru următoarea jumătate de secol.

SIBIUL lui Iohannis urmează să fie încadrat corespunzător de două autostrăzi care să asigure alunecarea spre pârtie a președintelui. În acest timp, la Tecuci, Vaslui sau Bârlad poporul urmează să se înghesuie pe o singură bandă. Realitatea din SIBIU este paralelă cu cea din VASLUI. Viața românilor din Transilvania va fi altfel decât cea a românilor din Moldova. Nu numai Moldova este defavorizată de viziunile fantasmagorice ale lui Drulă despre transporturi. DOBROGEA rămâne în afara ariei de #dezvoltare.

Poate cea mai mare dovadă de #incompetență este manifestată de Ministrul Transporturilor în ceea ce privește legătura dintre Transilvania și MUNTENIA. Autostrada PLOIEŞTI-BRAŞOV urmează să întârzie cel puțin 7 ani, pentru că Drulă a condiționat realizarea ei de săparea unui tunel. Se vede că #experiența lui Drulă în transporturi este #limitată la postările obsesive pe care le-a făcut pe niște forumuri de specialitate. În ceea ce privește autostrada Ploiești – Brașov, el a indicat realizarea unui tunel înainte de întocmirea, de către specialiști, a unor proiecte care să respecte realitatea. OLTENIA, a doua cea mai #săracă zonă a României și capitala Olteniei, CRAIOVA, sunt văduvite de investiții prin ignoranța infatuată a aceleiași „drule” care nu dorește să dezvolte infrastructura în partea de sud a României. Actualul guvern este în totalitatea sa #inconștient, dacă lasă sumele exorbitante din PNRR să fie gestionate de un manager care nu poate să cuprindă nici măcar cu mintea proiecte de o asemenea anvergură. Drulă este un programator care a ajuns în mod eronat să numere miliardele necesare dezvoltării #infrastructurii din România.