Ce ii trebuie chelului – tichie de margaritar

In sedinta ordinara a Consiliului local din 29 septembrie vor fi supuse aprobarii si doua proiecte de hotarare: Planul de Mobilitate Urbana Durabila si Strategia Integrata de Dezvoltare Durabila a Municipiului Giurgiu.Sunt proiecte care se vor realiza in acest mandat – pana in anul 2020 – cel putin asa a declarat primarul Nicolae Barbu. Acesta a precizat in cadrul unei conferinte de presa ca pana in anul 2020 pistele de biciclete din municipiul Giurgiu vor insuma 19 kilometri.

Cred ca eram extrem de ingrijorat de faptul ca nu avem piste de biciclete ca drumuri avem. Exact de asta aveam nevoie pista de bicicleta ca in rest masinile le-am rezolvat. Singura afacere care merge in Giurgiu sunt service-urile auto.

Zici ca au o intelegere cu Primaria, mai nou pana si in fata blocului meu in parcare se repara masini. Vine un mecanic in fiecare dimineata la ora 9, si pana la 17.00 tot vin masini si le repara omul.

Nu e strada in Giurgiu in care sa trebuiasca sa faci slalom printre gropi, capace de canalizare, sparturi de sapaturi de gaze, de parca am fi intr-un peisaj diluvian dupa retragerea ghetarilor si unde din loc in loc pe distante scurte mai exista si bucati de asfalt ce pot fi circulabile.

In ultimele trei luni am schimbat capetele de bara, bucsele, basculele, pivoti si bieleta antiruliu.

Nu ar fi mai bine ca pana facem cei 19 km de piste de biciclete sa incercam sa mai reparam un pic Balanoaiei, Tineretului, Sos Bucuresti, Oinac, Pacii, zic si eu asa ca frumos ar fi sa avem si noi un covor asfaltic nou pe strazile din oras!

Conform statisticilor intr-o zi pe sos Bucuresti circula 21.000 de autoturisme.

Hai sa le rezolvam intai pe astea si pe urma ne ocupam si de cele 30 de biciclete!