CATALOGUL ELECTRONIC, IMPLEMENTAT ÎN SEMESTRUL al II-lea AL ACESTUI AN
Începând cu semestrul al II-lea al anului școlar 2015-2016, părinții vor putea avea informațiile privind situația școlară curentă a copiilor și asta datorită implementării catalogului electronic.
În ultima conferință de presă, primarul Nicolae Barbu a declarat că din semestrul al II-lea, catalogul electronic va deveni funcțional, în prezent fiind finalizate caietul de sarcini și cerințele sistemului electronic de management școlar. Toată logistica necesară urmează a fi asigurată printr-un proiect ambițios, Primăria Giurgiu urmând să deruleze toate procedurile legale în acest sens: „Va fi o licitație în cadrul căreia criteriul cel mai important de selecție al firmei de mentenanță va fi cel financiar”, a adăugat primarul Nicolae Barbu.
Primăria Giurgiu va beneficia de un soft modern și de tablete/laptopuri pentru implemenatarea catalogului electronic. Fiecare elev va avea o fișă electronică în care va fi stocată toată activitatea școlară curentă a acestuia, care poate fi accesată de director, diriginte, profesor respectiv secretară. La începutul fiecărui an școlar, utilizatorii vor primi un cod de activare al contului personal unic la nivel național pe bază de parolă care va fi valabil pentru întreg ciclul școlar. Părinții vor putea vizualiza în timp real notele cât și absențele.
„Eu zic că acest sistem electronic de management școlar va aduce și lucruri bune. O să fie o implicare mai mare a părinților în actul de învățământ al copiilor și o responsabilizare. Vor avea informația în timp util, vor avea știință de absențele și notele acestuia și, cel mai important, pot lua măsuri mai repede”, a mai adăugat primarul Nicolae Barbu.