PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL ÎN CADRUL DIRECȚIEI DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR CARE VA INTRA ÎN VIGOARE DE LUNI

Începând de luni 2 noiembrie 2020, programul de lucru cu publicul în cadrul Direcției de Evidență a Persoanelor Giurgiu va fi următorul:

SERVICIUL EVIDENȚA PERSOANELOR

Primiri cereri:

– Luni și Miercuri în intervalul orar 08:30-13:00

Eliberări acte de identitate:

– Luni și miercuri 13:00-16:30

– Marți 08:30-13:00

– Joi 09:30-14:00

Primiri cereri pentru:

– eliberare certificat privind domiciliul înregistrat în RNEP;

– notificare imobil de către proprietar;

– furnizare date conform RUE 679/2016


COMPARTIMENT STARE CIVILĂ

Primiri cereri:

– Luni și miercuri 08:30-13:00 – nașteri, cărătorii, înregistrări tardive

– Joi 08:30-13:00 – schimbări de nume pe cale administrativă, rectificări, transcrieri, Anexa 24, Anexa 9, divorțuri pe cale administrativă.

Eliberări documente:

– Luni și miercuri: 13:00-16:30 – certificate, anexa 9;

– Marți: 08:30-13:00 – Anexa 24

CERERI PENTRU ÎNREGISTRARE DECES ȘI ELIBERARE CERTIFICATE DE DECES: ZILNIC ÎN INTERVALUL ORAR 08:30-16:30