GANDIREA POZITIVA

“Ganditorul pozitiv zareste invizibilul, simte intangibilul si realizeaza imposibilul.” – Anonim

Gândirea pozitivă este și va fi un instrument prin care oamenii își pot atinge obiectivele sau succesul. În același timp, există și o categorie de persoane care consideră gândirea pozitivă ca fii “apă de ploaie”, un mod prin care ne mințim singuri.

Psihologia pozitiva s-a dezvoltat in a doua jumatate a secolului XX, avandu-i ca principali promotori pe psihologii Martin E.P. Seligman si M. Csikszentmihalyi, si se concentreaza pe punctele forte si virtutile care ii ajuta pe oameni sa fie fericiti si atinga succesul in viata. Accentul este pus pe aspectele personale pozitive, accentuarea emotiilor pozitive, cautarea si incercarea de a dezvolta talentul si incercarea de a face viata omului mai implinita.

“Intotdeuna am rupt o buruiana si am plantat o floare acolo unde am crezut ca poate sa rasara.” – Abraham Lincoln

Haideti sa vedem cateva tehnici care ne ajuta sa ne incarcam pozitiv.

§ Exercițiile fizice, care au efect pozitiv asupra stării de bine a creierului

§ Afirmațiile pozitive, spuse zilnic cu emoție pozitiva! Exemplu de gânduri pozitive pentru fiecare zi:

§ Sunt iubit!

§ Sunt acceptat!

§ Sunt capabil și pot!

§ Sunt apreciat!

§ Sunt sexy! ?

§ Înconjoară-te de oameni optimiști, care au încredere în ei, gândesc pozitiv și acționează cu autenticitate

§ Exprimă zilnic 5 motive de recunoștință, pentru tot ceea ce ai pozitiv în viața ta.NU UITA!!!  Atragi ceea ce gândești și simți. Așa că adu în prim plan cât de multe motive ca să te simți recunoscător!

.

§ Practică un hobby pe care îl iubești. Te ajuta sa te incarci cu energie pozitivă. Ai nevoie doar de 10 minute zilnice doar pentru tine!

§ Meditația este o tehnica puternică ce poate opri gândurile negative. Chiar si rugaciunea este o forma de meditatie!

§ Vizualizarea unei vieți mai bune face minuni. Așa că visează cu ochii deschiși. Imagineaza-ti viata pe care ti- doresti!!! Și fă-o des. Dar nu uita! Fără acțiune, visele rămân doar în mintea ta!

Optimismul, atitudinea și gândirea pozitivă ne îmbunătățesc sănătatea.

Și în același timp, ele contribuie la starea noastră de bine, de fericire.

Mai multă fericire ne ajuta să trăim mai mult și bine, asa ca…ce mai asteptam?!? Haideti, macar sa incercam sa fim fericiti!!!

Ce presupune folosirea corectă a gândirii pozitive?

§ să ne antrenăm să vedem partea plină a paharului, zi de zi, puțin câte puțin

§ să și acționăm să ne fie mai bine, doar așa gândirea pozitivă face minuni

§ să renunțăm la frica și teama de schimbare

§ să avem mai multă încredere în forțele proprii

§ sa devenim mai conștienți de consecințele deciziilor pe care le luăm pe termen lung

§ să îmbunătățim ceea ce ne stă în putere să îmbunătățim

§ să eliminăm discuțiile negative și să evităm să folosim cuvinte cu tentă negativă

§ să ne facem o listă exclusiv cu toate realizările

§ să învățăm din eșecuri

§ să facem din gândirea pozitivă o atitudine și un stil de viață, nu doar un exercițiu de o zi

Dacă ar fi să facem un pas către o gândire pozitivă, primul ar fi să practicăm recunoștința.

Dar recunoștința zilnică trebuie aplicată suficient de mult timp, ca să dea rezultate.

“Marea descoperire a generatiei mele este ca fiinta umana isi poate schimba viata prin schimbarea atitudinii ei.” – William James

Sunt o mulțime de lucruri mărunte, care se întâmplă pentru binele nostru.

Nu uita, nu gandurile te stapanesc pe tine ci tu esti stapanul gandurilor tale!!!

 

“Daca nu iti place un lucru, schimba-l ; daca nu poti sa il schimbi , schimba felul in care gandesti despre el.” – Mary Engelbreit