Alimente care ard grăsimea de pe abdomen. Include-le în meniul tău!

Grăsimea abdominală este foarte periculoasă pentru sănătate
Studiile au demonstrat că acumularea grăsimii predominant în regiunea abdominală reprezintă un risc mare pentru afecţiuni precum hipertensiunea arterială, diabet sau boli cardiovasculare.
De asemenea, un studiu apărut în publicaţia Archives of Internal Medicine şi citat de
Reuters avertizează că grăsimea abdominală creşte riscul de cancer pancreatic.

Include în meniul tău următoarele alimente care ard grăsimea de pe abdomen

Ardeiul iute
Primul pas pentru a elimina grăsimea de pe abdomen constă în ajutorul pe care trebuie să-l dai corpului pentru a stimula metabolismul. Acest lucru te va ajuta să arzi mai multe grăsimi şi se poate realiza dacă introduci ardeiul iute în alimentaţia ta. Capsaicina din ardeiul iute este o substanţă care are rolul de a accelera metabolismul cu 20-30% încă din prima jumătate de oră după ce l-ai consumat, se arată într-un studiu apărut în publicaţia
International Journal of Obesity.
Consumă ardeiul iute ca atare sau sub formă de fulgi la micul dejun împreună cu alimentele pe care mănânci.

Merele
Sunt potrivite pentru gustarea dintre masa de prânz şi cină, iar celebrul Dr. Oz le recomandă persoanelor care doresc să slăbească. Deoarece sunt bogate în pectină, merele reduc absorbţia zahărului în sânge, precum şi a caloriilor după masă. Sunt fructele potrivite pentru persoanele care-şi doresc să slăbească, însă fără a exagera cu consumul lor. Ele previn fluctuaţiile bruşte ale glicemiei şi împiedică depunerea grăsimilor.
De asemenea, merele au un conţinut ridicat de fibre, iar acest lucru ajută foarte mult slăbit. Alături de celelalte fructe, legume şi leguminoase, merele asigură fibre care dacă sunt consumate zilnic s-au dovedit a reduce grăsimea din zona abdominală, se arată într-un studiu de 5 ani de zile, apărut în publicaţia specializată
Obesity
Un alt studiu citat de publicaţia medicală webmd.com
arată că în cazul persoanelor care consumă zilnic 10 grame de fibre solubile care se regăsesc în fructe şi legume, fără să facă alte schimnbări în dietă, grăsimea viscerală se depune mult mai greu.

Zece grame de fibre solubile se regăsesc în două mere, o ceaşcă cu fasole verde sau o jumătate de ceaşcă cu fasole boabe.

Proteine animale de calitate
Un studiu apărut în publicaţia
The American Journal of Clinical Nutrition scoate la iveală faptul că proteinele animale de calitate au un rol esenţial în procesul de slăbire şi s-a constatat că prin consumul lor se poate reduce din grăsimea abdominală. Astfel că ouăle, peştele, carnea slabă, lactatele şi fructele de mare consumate în cantităţi normale pot să te ajute să scapi de grăsimea de pe burtă, atât vreme cât exluzi din dietă alimentele procesate, alcoolul şi dulciurile.

Uleiul de cocos presat la rece
Ştim că
uleiul de cocos presat la rece are numeroase beneficii pentru sănătate, însă el se pare că este şi un element important atunci când vine vorba despre reducerea grăsimii abdominale.
Potrivit specialiştilor, el este procesat mai uşor de către ficat şi se transformă rapid în sursă de energie, în loc să fie depozitat ca grăsime în corp. Un studiu apărut în publicaţia
Obesity Research Journal chiar demonstrează faptul că grăsimile sănătoase din uleiul de cocos au un efect spectaculos asupra depunerilor adipoase din corp. Acestea stimulează puternic arderea grăsimilor!
Un alt studiu apărut în
US National Library of Medicine National Institutes of Health arată că dacă se consumă zilnic câte două linguri cu ulei de cocos presat la rece se reduce circumferinţa taliei, rezultatele fiind mai semnificative în cazul bărbaţilor.