High Performance Green Port, un proiect de peste 16 milioane de euro

„High Performance Green Port”, este un proiect depus si aprobat direct la Bruxelles, finantat din fondurile de coeziune ale Romaniei si, conform Strategiei Dunarii finanbtat 85% finantare europeana si 15% cofinantare nationala.

Nicolae Barbu a explicat intr-o conferinta de presa recenta ca, acest proiect si-a pus bazele cu ajutorul a trei peroane.

Una dintre ele fiind, Ralph Gallob- presedintele Logistik Linz si reprezentantul Industrie Logistik Romania (ILR). Domnia sa a crezut in Giurgiu si in asezarea geopolitica a Giurgiului. De doi ani de zile a facut lobby si a prezentat la toate intalnirile sale internationale aceasta facilitate si oportunitate de dezvoltare a orasului nostru in contextul Strategiei Dunarii.

Cea de-a doua persoana care s-a implicat de asemenea in derularea acestui proiect este Razvan Cuc- directorul Zonei Libere Giurgiu. Acesta a fost cu dosarul la Ministerul Transporturilor, apoi la Ministerul Fondurilor Europene, astfel a obtinut avizele necesare.

Despre cea de-a treia persoana, Nicolae Barbu declara urmatoarele: A treia „persoana”, cu voia dumneavoastra este echipa din Primarie, care impreuna cu mine a prezentat proiectul la ultimele doua Forumuri privind Strategia Dunarii. La toate intalnirile pe care le-am avut la Bucuresti, Bruxelles, Linz si la Viena am vorbit despre oportunitatea si valoarea acestui proiect. Toate materialele publicitare, CD-urile pe care le-am dat oficialilor de la toate aceste intalniri au contat foarte mult in economia acestui important proiect.”

Asadar, “High Performance Green Port” Giurgiu este un proiect de 16,5 milioane de euro in care sunt implicati trei parteneri: ILR, Zona Libera Giurgiu si Primaria Giurgiu.